Sunday, October 18, 2009

pok amai amai santan kelapa muda..


salam semua~

mood: senyum senyum kambing dipagi hari..

semalam ade open house di umah mama moralle~
ooppss kang kene pelangkung ngan dia kang... actually bukan open house, tapi vogue-u meeting..
tapi aku ni je yg menyibuk muka tak tahu malu datang bertandang.. ehehe..
tapi kan seronok jugak dapat berkenalan ngan dorang semua..
vogue-u group:

nadh a.k.a otakbelacan :
dekni aku dah kenal sejak dalam perut lagi.. coz satu darah la katakan.. kita ni dulu memang cam belangkas~ mana ade aku situ ade dia.. mana ade dia situ ade ade aku.. ngeehhh! gado pun selalu jugak.. hehe tapi biasalah kalau dah saudara tu.. air yg dicincang takkan putus .. mesti baik semula.. hehe

mama moralle: mama yg laser ni pulak aku kenal masa aku menyibuk ikot si nadh pergi
picnic group msjbox.. masa tu aku tak kenal sape sape pun..
aku kene paksa ngan nadh tok join die.. so aku pun redha je la (kalau tak ikotkang merajok pulak) ngeeehh~ masa tu la aku kenal ngan mama sekeluarga... entah macam mana leh rapat gila ngan family mama, nak nak anak anak mama yg vogue mcm mak dia tu.. aku dah angap mama ni mcm mak aku gak~ hehe tak malu lagi sekali... haha..

raff a.k.a cikgu jambu air : hehe minta maaf ye~ new nick name for u! haha nad nini jambu.. raff cikgu jambu air... aaarhgghh so cute! haha raf pulak aku kenal masa nad bawak dia join ge makan kat seoulgarden... masa tu first time aku jumpa dia... memang satu kepala.. lepas tu jumpa dan jumpa lagi sampai sama sama gila dah sekarang! rambut dia adalah sangat cool! nak jugak cam tu bole! hehe

mama ann a.k.a shopperholic mama: mama ann!! first time jumpa dia kat town.. masa tu redmummy datang spore.. lagi sekali aku menyibok ikot nadh jugak! hehe muka tembok sungguh aku ni! dia sangat la manis orgnye.. aku sangat la suka melihat dia senyum coz muka keibuan nye terpancar disitu... hehe dia adalah sangat suka membeli belah .. hobi la katakan~ tak berapa kenal perwatakan nye tapi kalau sekali pandang kita bole tahu yg dia ini lemah lembut orangnye~ ngeh!

kak indra a.k.a tatak in?: dia sangat ceria dan easygoing~ first time jumpa masa tu dengan tak tahu malunye aku tumpang kereta dia balik spore... ngeehh... org nye sangat la kecik tapi kecik kecik cili api!! kuat semangat and independent! dan juga hello kitty big fan~ hehe cute!

mak pah: mak pah ni baru je kenal.. first time jumpa pat umah cikgu jambu air kita! hehe masa tu open house umah raff.. peramah dan suka bebual.. tak kenal pun bole jadi kenal dengan peramahan dia berbual.. ngeh sembarang aje aku ni! hehe

itu la serba sedikit group vogue u yg aku kenal...

semalam tu aku kesana atak pelawaan mama moralle.. so sampai la aku kesana.. mama masak nasi lemak bersama sambal udang, sambal telor.. bergedil.. kepak ayam goreng.. popia bacin hehe.. dan yg paling menjadi favourite aku sekarang adalah sago mama! sangat la sedap!!!!

first time aku makan semalam~ tetiba aku dah jatuh cinta ngan desert ni! rasa dia sangat la heaven! mama i love u! i love ur sago so damn much! ~

4 comments:

  1. sampai juga disini...Kawaaiiiii!!
    looking forward next outing...!

    ReplyDelete
  2. actually kan, dulu I lagi lemah dan lembut. but eversince dah kenal Nadh, mcm kureng sikit
    kelemahan & kelembutanku! hahaha

    anyway, it was nice knowing you & hope to get-together again!

    how's work??

    ReplyDelete
  3. ya i second what Mama Ann said..dulu nak ambik gambar...ya rabbi, punya lah menyiksa..muka jadi beg lah , tangan lah, tissue lah..apa apa ajelah yang she can cover..now....kalau tak "kawaii"...siap lorr..hehehehe

    ReplyDelete
  4. omg! Sago! SUKA SUKA SUKA!

    haha..bab makanan je trus aku melonjak kegembiraan...mmg pelahap betul

    ReplyDelete