Thursday, November 12, 2009

backstabber!

salam semua...

mood: hati panas!

semenjak dua menjak ni, sibuk bukan main lagi... nak buat macam mana, kerja dari jam dua belas sehingga sebelam malam... memang tak ada masa nak bukak laptop... balik balik je buuum kat tilam... bila dah bummm kat tilam, dah tak ingat dunia dah... macam rasa kat kayangan je.. haha! welll aku rasa aku belum bagitahu kat semua yang aku sudah pun dapat kerja sebagai waiteress je.. tapi alhamdulilah atleast ade jugak kerja ye dak? dari melepak tak tentu hala... baik aku isi masa aku ni dengan kerja."padahal kalau bole nak jadi orang kaya yg tak payah kerja hari hari ge shoping " ngehhh"

erm.... bila aku maksudkan aku percayakan kau, aku cerita dengan kau semua hal aku, itu bermakna aku senang berkawan dengan engkau... aku tak tahu pulak yang engkau ni suka menyampai menyampai... kau nak angkat sangat boss tu aku tak pasal... tapi ni melibatkan maruah aku! sekali kau dah buat aku macam taik... memang selamanya lah aku takkan percaya dengan kau... aku takkan membenci kau tapi kita tak akan macam dulu lagi! u idiot!

kalau aku nak jahanam kan periok nasi kau senang je,... cuma aku tak macam kau! kau lagi lah tak tahu malu... dah kahwin tapi masih ade scandal dengan jantan lain! wei cermin diri tu dulu k... aku ni bukan baik sangat tapi aku jugak tak la jahat mana... aku sedar diri... tapi kau tu depan orang act macam bagus sangat tapi belakang macam musibat! aku cuma tunngu perkataan maaf dari mulut kau je... tapi itu pun takde.. so long sucker! u r not my friend anymore!

No comments:

Post a Comment