Monday, August 17, 2009

do not disturb"

salam"

wah title cam mintak kene aruk pulak~ actually aku nak type "do not disturb im eating my NANDOS"!! hehe

aa ko sepetang semalam aku memujuk mak n pak aku tok pi nandos... tetiba tekak ni gatal terasa2 kepedasan extra hot peri peri~ tu yg mengelitik mengado nak pi sana!

mak aku plak sian nengok kan anoknye yg kempunan ni pun layan kan jugak la~ hehe yayyay! berdesup aku pi siap bila mak aku cakp jom jom gi cepat!

wah hati bunga bunga rasanye! huhu~
muka teruja dlm kete cam minah sewel.. tup tup tambah lagi satu budak sewel.. korang kenal punya dia ni.. tak lain tak bukan ~otak belacan ~ la sapo lagi....huhu

ok dah sampai.. aku dah tak terkata dah pasal tak sabar nak mamam... aku memang dah lama kempunan ni ayam!
oit nadh cepat la order.. yg dok menung menung pulak tu ape hal~ time ni nadh adalah tidak sihat.. sian dia.. domam katonya.. nyaris2 dia takndak gi.. tapi aku pujuk2 bagai nak rak.. akhirnya berjaya jugak aku kendong dia sekali...

disebabkan kita datang berempat iaitu mak, pak, nadh, and aku,, so we decide nak order peri platter.. come with... 1 full chicken.. 2 large rice.. 1 salad.. 1 coleslaw.. and 1 chips.. ni tok 4 person nye makan katanye... air coke aku free flow and 4 mak and pak aku dorang dapat free cofee or tea .. nape free? sebab senior citizen free katanya.. wah sentap mak aku dengo senior citizen!! senior kah? wakakaka... takpe la free kan!

here come the food! enjoyz ya.. meleleh air liuq aku.. aku order extra hot peri peri tok ayam ni! terangkat abis!
jemput makan semua.... bismillah~

amacam mak sedap tak? sedap tak terkata katonye~

nadh dapat makan demam pun hilang! hehe ampun nadh~ hehe larik~

licin segalanye.. erkk alhamdulilah.. sedap gilo! aku cam nak lagi aje... sape nak belanjo aku? hehe.. mak sory mak settle da bill k.. akak tak bawak purse.. opps... hehe.. tactic baik yg selalu menjadik!!!hehe
staff nandos yg tersangat la friendly dan byk mulut gak hehe.. bagus tol service dia ni.. pasal dia dan ayam dia aku confirm datang lagik!! clap clap tok dia!

nak balik nye time aorg domam tu terasa nak makan aunt anne! so singgah la membeli.. nadh nadh tak konyang2 kah ko!! hehe daaaa...

1 comment:

  1. NAD, jgn makan gelojoh sangat tu... :p sopan NAD, kang ada pakwe yg jeling2 je terus reject tgk ko makan gelojoh benor ehhee.. psstt jgn marah NAD :p

    ReplyDelete