Tuesday, August 4, 2009

pindah umah amat memenatkan!

salam~

arghhhh mak call soh alex coz nak pindah umah.. aku pun mesti minta bantuan org2 yg boloeh diharapkan.. so ape lagi amik hp terus mesej manusia yg amat berguna time2 cam ni.. ala ala rajin la dalam erti kata lain boleh harap! hehe nak tau sape? ade tiga orang~

satu) tayang! hehe.. hello tayang.. mother need help nak pindah umah.. leh tolong tak?
reply: boleh2 no problem! hehe
aku: wah thank u thank u! sangat gembira! matila gedik!

dua) nad!! hehe oit bacin! jom teman aku ge jb! nari nak pindah umah la! jom ah jom ah..
nad: erm.. ok ok tapi blanja aku choki choki!
aku : choki2! wtf! !!@#$$^&%

tiga) jamal! hehe ko free tak nari? nak minta tolong ni... pls ah.. nak pindah umah so perlukan bantuan..
jamal: oh mcm tu eh.. bole2 aku bawak kete, so aku bawak korang semua skali ok..
aku: alhamdulilah! gerek ah k kita siap cepat!

ok aku nad and tayang dah sampai anhd menungu jamal tok amik kitaorg.. mana lah si jamal ni.. kata dah sampai tapi kita tunggu dalam lima belas minit dah ni tak muncul gak! oi jamal POODEY!!!

akhirnya sampai jugak si bacin ni! huh nak isi minyak lah pulak! ok ok bole2 aku topupkan minyak ko k.. duo puluh cukup la erk~

sampai2 jerk nad terus wat keje! rajin ko nad erk.. bagus2 tak sia2 aku bawak ko! sesapa kat luar sana kalau nak pindah ley pangil nad coz sangat bole diharapkan! aku sampai2 jerk cari nasi dulu! lapa... shhh hehe
brg2 semua dah siap bertengek kat luar tinggal tungu lori datang pickup je.. hehe..

oppss sempat erk posing jap! hehe poyo` ala van tu yg lambat datang so bukan lah salah aku ye dak! hehe
alamak gam,bar ko tersenget pulak.. takpe la aku malas nak edit wakakak ko rehat jap k.. sian hah peluh2 masam dah kuar!
oi oit lori dah sampai oit! punggah barang naik lori ape lagi!


yay! dah sampai umah baru... "gambar diatas adalah masterbed room.. alahai sian adik aku dia kene food poisoning haritu! takpe takpe ko baring je k...

dapur aku, erm sampai2 je makan.. korang ni memang!!

aaa yg ni bilik aku! harap maaf.. tak dapat nak tunjuk full coz aku akan tunjuk nanti time raya nanti k! harap maaf~
adik kedua aku yg tersangat jarang kuar disini coz susah nak amik gambar dia! menci!

lepak time rehatkan diri sambil mendengar cerita dari mafia jamal! wakaka jamal poodey~ hehe

dua anak dara ngah sebok pasang langsir! hehe uik 2 anak dara? patutnya aku yg dok kat situ sambil gosip2 kan tapi..... cam mana pulak leh ade tayang pulak! muskil2! hehe larik!!!

p/s: sory tak tunjuk semua area coz lom siap sepenuhnya.. update nanti time raya k.. daa..

No comments:

Post a Comment