Monday, August 24, 2009

iftaar di rumah ~

salam semua~
mood : adalah hapy!

kenapa hapy? sebab aku alik jumpa family hari ni.. wah memang seronok sangat,, al maklum la duduk sendiri ni dugaan dia lain sikit.. so bila bab balik jumpa kuarga ni adelah sikit sensitiv sampai leh jadi nangis tetiba.. wakaka.. ko ni memang dasar perempuan emo la matox! hehe

semalam aku call mother coz nak cakap yg aku nak aleq.. mother sangat la happy mendengar anak dia yg chomel ni nak balik "sila muntah darah" haha ade aku kesah? wakaka...

mother: nak balik? nak buka ape sok? mak masak kan!"
aku: yayayayay! nak...???? erm jap ngah pk.. huh! nak nasi jagung! ayam masak merah~ sambal udang! and salad timun !! kk!
mother: ish banyak betol menu ko! ah insyaalllah la mak tgk ape ade kat pasar tu ye..
aku: otey! hehe
mother anakanda mu akan sampai sebentar lagi.. harap bersabar dan jgn menalipon anakanda sampai sepuluh kali tanya bile nak sampai coz battery hp sampai nak kong jadinya~

kari daging and ayam masak merah!! mabeles!
salad timun yg meleleh air liuq!~
kuih keria yang makcik ku gentil tak pemanis mulut~ thx aunt!
buah buah tempatan tok cuci mulut! wah ceria warna warni....hhehehe
nasi jagung!! huhu lemak sedap~
air katira yg sungguh tak power.. warna je hijau mengila tapi rasa... entah ape2... taknak beli lagi ngan org tu....second dining table.. special for ladies okey~ senang nak gosip2 hehe..
first dining table... semua lelaki mamam kat situ.. eh tayang ade skali! hehethx u tayang sudi berbuka bersama..
jemput semua.. oit aku punya turn la pulak nak makan! ok daaaa....

1 comment:

  1. wahhhh.. beselera tgk nasi jagung tu.. bole la bawak sikit kalau trun jb.. hehe

    ReplyDelete