Tuesday, June 30, 2009

jangan pandang belakang congkak"

salam~ hari khamis lepas aku ngan zam cam boring2 apabila offday tapi takge mana2 coz dua2 ngah kering pasal lom gaji wakakaka.. dlm bank ade duit tapi malas nak kuarkan coz aku takde card atm so kene beratur panjang2 pulak malas!! "tula sape soh ko malas wat kad" bebal!
then kita pun kira2 bape yg ade belen duit kita..
aku: "tayang! ni cukup ni nak tgk wayang and makan2! karaoke pun lepas!"
dia: "ok set! jom kita pi city square tapi taknak karaoke la.. malas la"
hehe ok la tayang kita takya karaoke k... hehe yayay jom siap2...
tayang ley tak kalau kita kuar u takya bawak psp? boring taudak nanti i bebual sensorang.. u dok layan psp je... haiz!! bacin!!!!!!!!!!! bus ni pun lambat... eh baru aku pasan lately ni aku cam suka pakai cap ek... kuar mane2 mesti pakai cap... asal erk? erm... sebabnye rambut aku bahagian depan dah nak botak coz keguguran rambut yg kritikal.... tulah mak dah kata jgn slalu makan magieee kan dah botak!!!

k sampai2 je kat city square perut masing2 dah keroncong! so we decide nak alas peyut dulu coz nanti malam nak shishaing ley mamam!! ok ok so kita pun layan tempat ni...
huh sejak cs dah ade jco ni, aku cam hari2 nak makan donut! donut dia pelembut aku tak tahu nak ckp cam mane! nak nak yg glazzy!! huh yg tu melt in ur mouth ok! ko penah ke try donut yg bila ko ngap,,, dia melt dlm mulut korang!!! kalau taknah then korang try la donut tu!!! sungguh asyik!!


sedap kan tayang!!! yezza i tahu u suka donut sangat2 cam u suka i!! hahahaha makan k.. alas perut je tau..... hehehe
hissshhh menganjing2 donut tu lah,,, bak kata sis lin ngences ngences airliuk! wakakakak seriously dunkin donut tak sesedap gini... dunkin nye dough keras sikit.. tapi hak yg ni lembutnye mak ai....
terbeliak beliak mata ko matox erk ah makan makan makan sampai juling!!! hehehe cepat tayang makan.. kita nak li tiket wayang tau!!!!!
ah tayang kita tgk cite ni k... cite ni mesti kelakar seram..... jom li ticket cepat!!!
huh amik ko seat sampai j ok! penuh sey panggung!! cite dia memang kelakar nak mampush!! wah skunk cite cite antu malaysia makeup tok antu dia manyak improve sey,,, ley diakatkan seram gak tgk rupe antu dorang! wah bagush bagush satu peningkatan yg memberansangkan penonton.. berikan tepukan gemuruh pat dorang!! "clap clap clap" rate tok cite ni aku bagi 8/10! coz memang kelakar gile and menghiburkan aku.. cite sangat simple dan tak pening kepala tgk.. so kalau korang ngah sediy2 tu ge la nonton cite ni... kompem semua kesedihan akan hilang!!!

lepas dah menyeramkan diri kat panggung.. aku pun melagkah ke singgah selalu tok jamu selera and shishaing!!!!!

k sampai sampai je aku cam dah tak lapar pulak.. tayang pun sama... dua dua cam dah kenyang.. hehe tapi aku oeder gak mee bakso.. motif! ge singgh selalu stakat mkn mee bakso? hehe aku pun tak tahu nape cam kurang mood nak makan best2! mee bakso dia ley tahan sedap gak...
cite pasal mee bakso ni.. dulu adelah owang cakap ngan aku.. dulu kat indonesia memang famous mee bakso ni.. merata kowang pegi memang tak sah kalau takde menu ni... sampai ade yg buat bebola daging dia guna daging manusia!!! eeeewww serious kah? atau owang tu saje kencing aku!! entah la ek! tapi ape motif dia nak sembelih manusia? ape dorang dah kehabisan lembu ke? pelik aku lah... arghhh yg penting mee bakso tu sedap! hehehe

lepas makan... perut dah konyang! ape lagi.. aku pun layan shisha.. yg sesungguhnye aku memang mengilai shisha...

aku nak order flavour peach tapi kehabisan pulak.. so aku order watermelon campur mint... wah sungguh masyuk! memang aku suggest kat korang pi try tu flavour.. memang kaw kaw punya huhu... aku tak isap lama time tu.. coz badan cam nak demam.. hehe satu jam je aku shisha pastu aku pun cabot... then besok nye memang aku tol2 demam.. dpt mc satu hari! wakakaka penangan mee bakso agaknye!! hahahah daaaaaaaaaaa~

No comments:

Post a Comment