Monday, June 22, 2009

soalan puaka!

minggu lepas.. aku tak ingat ari ape la kan tapi yg penting minggu lepas!! ade satu customer melayu lelaki dtang kat counter aku"

aku: "hye sir gd evening.. any petrol outside?"
customer: "yes pump five"
aku: " erm your petrol after discount $57 dolar" erm any GREEN TEA for u sir?"
customer: "halal ke green tea ni?"
aku: "entah ek Allahwallam la halal ke tak"?
customer:"dik, liquor kat atas tu yg absalute vodka tu ade offer tak?"
aku: .............. TAKDE............... !!!!!

MAMPOS!!
dalam hati aku punya menyumpah customer tu!!! dia bodoh ke ape.. aku cam nak cakap ngan dia ape tau... "bang saya letak seposen pastu saya tumbuk muka abang bole?!!! bangang!! aku tanya dia green tea dia bole tanya aku halal ke tak? pastu ade hati nak tanya liquor ade offer ke tak!! astarafirlahnaazim..... kebabai dia!! wat malu je!!

dia ingat dia dah best!!! berenti jadi org la!! ko jadi tiang lampu lagi mulia!!! berguna gak!! takde lah sakit kan otak and jiwa org lain!!!! tak dapat diterima bumi la kebodohan cam ni!!!!

No comments:

Post a Comment