Monday, June 29, 2009

suara okkkkkkkkkkkk !

lepas dari tengaroh kita semua plan nak ge karaoke!! tapi malang nye jamal tak bole joink da party coz dia nak kene keje petang tu.. so dia antakan kita kat danga bay... layan je gambar dulu k..
susah kan korang nak nampak muka aku coz slalunye aku je jadi tukang amik gamba! menci menci!
alamak sory eh tayang tangan i parkinson plak tetiba time amik gambar u!! hehe...
"sebok lah ko matox.. aku nak ko amik gambar aku sowang2 jerk.. blah la" dlm ati sham berkata.. wakakak sukahati aku lah aku nak enterframe plak hehehe..... jamal drop kan kitaorg pat danga bay coz kita nak karaoke kat sana jerk.. oh ni bukan lah redbox or kbox or watever box.. ni adalah karaoke jamban jerk.. yg satu lagu seringgit tapi aku tetap puas hati.. tu je yg kita mampu.. wakaka aku pun calling2 iena member aku tok ajak dia joink sekaki..


walaupun bilik dia kecik tapi ade aircond.. ok la tu.. semua lagu yg ko nak nynyi ade.. watpe nak bayar mahal2 setakat nak dok atas sofa yg empuk jerk.. kat umah korang pun ade sofa pe.. dok la puas2... lepas kitaorg melalak dlm tu tempat kita pun beredar dan lepaking kat singgah selalu mengshisha kan diri kita.. yg aku hot sgt2 tu time2 aku nak amik gambar aku ngah shisha la tu jam lah batery camera aku flat!!!!!!!!!! kebabai dia!!! takpe lain kali aku menyinggah kat sana aku akan petik gambar aku ngah shihsa ok?... daaaa............

No comments:

Post a Comment