Thursday, September 17, 2009

cam tak happening jerk?

salam uolll

mood: ntah ape ape...

korang rasa tak? aku cam tak rasa nak raye je la... mungkin sebab mama dah takde kot.. kalau dulu.. mama la yang akan sebok sebok telipon aku tanya dah beli baju raya? kasut raya? baju berapa pasang? cukup tak duitnye..? tak cukup mama tambah... haiz.. sekarang....
xde sape pun kesah... sampai aku sendiri pun cam tak heran nak beli ape ape... cuma beli cadar katil je... lain semua takde maknenye...

mungkin kerana budget tak mencukupi almaklum la aku dah jadi pengangur terhormat sekarang...
"tulah padan la muka kan sape soh gatal pergi berenti kerja.." "sekarang dah susah baru nak merunggut""padan la muka kan"

abih asyik kene tindas je kat tempat kerja mana ley tahan dok... aku sorang jerk melayu kat situ... dah tu semua nak buli aku! aku ni takde la gangster mana pun ... cam yg dlm facebook kata tu .. aku ni leh join gangstarz aje! hehe " itu la sebab aku angkat kaki dari situ...

sekarang ngah pening gak.. coz confirm la semua adik adik sedara menuntut duit raya.. cam setiap tahun raya lepas lepas! aku yg dorang salam dulu coz slalu dapat lebih je dari aku! alamak tahun ni mana aku nak pi cekau duit ni oi!! takpe takpe aku ade idea yg sangat lah bernas...
aku dah beli coklat syiling emas byk byk!! setiap sampul akan di masuk kan coklat jugak~ so nampak la berat dan tebal... walaupun isikandungnye tak cam dulu tapi dorang dapat coklat extra! wakakaka nasib lah ye...

kalau tak kerja leh collect duit raya jugak tak? ngeh!! leh collect kat umah umah blogger ni... nanti sis lin wat open house kan!! matox nak pi collect kat sana ley tak!! hehe bole la bole la~ mesti ramai yg dtg kan... kalau sorang bagi matox rm5 pun jadi la... kumpul kumpul byk jugak tu... ngeeeehhhh~

oh ye tak ye... housemate matox merangkap kakak angkat matox nama dia sis anum ade bagi baju kebaya... tapi takde kain!! rasanye ley pakai ngan jeans kot... perghhh rock la jadi nye matox raya tahun ni!! jgn mara ye bondarock~ matox pinjam tittle kejap! hehe

ok la dikesempatan ini matox ingin mengusapkan selamat hari raya kpada semua yg selalu berkunjung ke bloq matox yg tak semenggah ni... minta ampun kalau ade terkasar bahasa atau tersinggung kan sesiapa ok... matox juga ingin mengucapkan selamat hari raya kepada sis lin sekeluarga, kasawari sekeluarga, dir and fara, otak belacan n family, kak ct sekeluarga, myalisha sekeluarga,kak retna sekeluarga, terima kasih kerana selalu berkunjung dan memberi kata semangat kat matox selalu.. love u allll

1 comment:

  1. matox!!! jgn sesedih.. ade org lagi kurang bernasib baik dari kite.. dir pun nak mintak maap banyak2 kat matox.. walaupun kite hanye jumpe sekali *pastu tak tegur langsung sebab dir pemalu*, walau hanye di alam blog je, dir happy kawan ngan matox.. mane2 yg dir terkasar bahase atau terlebih gurau tu dir mintak amponkanla ye.. selamat hari raya maaf zahir je, batin xde kene mengene.. hehe

    ReplyDelete