Sunday, September 27, 2009

orang bakar lemang! kita bakar umah`

salam semua~

mood : ceria ceria dihari raya~

huhu seram je kan bunyi title tu kan! hehe
takde la.. takde la sampai bakar umah dihari raya ni... belom lagi tahap biol sampai cam tu~
gilo kape! hehe
aku ge mersing umah makcik aku~
meriah tol suasana~ sempat bbq and pergi laut ni... hehe... laut dia sangat la best.. mungkin kerana saya dah lama tidak mandi laut! jadi dapat jejak aje laut memang macam orang jakun gile! mengelitik kat dalam laut!!! air dia punya la sejuk... tu yang mandi sampai matahari terpacak atas kepala pun tak sadar tu! tau tau naik je wah kulit dah sunburn gila... jgn cakap la rasa cam nak tersiat siat je dia punya pedih!

mesti nak tahu kan aku ge laut mana kan... tanjung leman nama tempat tu... wah air dia bersih sey! tu yg wat aku jatuh cintak sama laut!

jom layan gambar pulak~ oh lupa nak habaq~ aku main mercun tak ingat ko... cam nak bakar umah orang je rasanya!

cucuk jgn tak cucuk! hehe sape lagi yg kene wat kerja kerja menyerak ni... semua past kat aku! hmph!

tgk la ayam yg dah diperap selama lebih kurang 6 jam... dan hasil cucukan oleh tuan punya blog... ngeh! tapi lidi tu lemau... asyik patah je!

ni bukan sembarang hotdong ye... dalam disaluti cheese.. luar disaluti sauce buatan sendiri! ngeh...

crabstick ni faveret tayang! sebab tu ade! kalau tak... hemph jgn harap aku nak beli~ hehe

yg berserak ni semua memang la kerja ku! hehe nak wat cam mana kata nak bbq... mesti la serak kan~ tak serak kang tak meriah!

daging ni pun dah diperah selama 6 jam... pergh flavour dia memang mabeles masyuk wa cakap lu!
semngat aku mengipas... tuptup aku tebalik kan je semua hangus!!! help help!!
nasib ramai datang membantu! huhu!
apalagi dorang ngah mengipas... aku main mercun!! huhu!!
huh buat shisha tu ye! lepas ni aku nak layan shisha!
huh ni tgh sebok nak sembelih ayam! nak masak takya nak beli beli ayam.. dalam reban tu melambak ayam tu...
ni dah semangat kat laut.. si nizam semnagat shuffle plak kat situ... apakah... tak perlu ok... semua tgk... aku macam nak motif kan dia je!

hehe teringat dulu masa kecik kecik mak ajak ge laut je, mesti semngat main pasir... pastu kene marah ngan mak.. ade cacing la.. ape la... padahal tak nak kita main pasir... sekali dapat pasir hri tu.. abis si ain tu aku timbus! hehe

ok la... tu je nak share! hehe

No comments:

Post a Comment