Wednesday, September 30, 2009

melayang layang seperti diawangan~

salam semua!

mood: terkejut..

tengah aku lepak lepak depan lappy tadi sekali aku rasa cam otak ni goyang goyang..
aku terdiam kejap.. dlm ati terdetik.. kenapa ek.. pastu rasa lagi....
aku adelah ingat aku tak cukup rest ke... tapi tido cukup.. ape yg tak cukup rest plak..
then aku wat bodo je la... sekali tadi housemate aku call cakap ade gempa bumi! huh memang sah lah tadi bukan aku yg senoning! ish menakut kan sey~

ni ade aku amik dari net pasal gempa bumi tadi>

A major earthquake of magnitude 7.6 struck off the city of Padang on the coast of Indonesia's Sumatra island on Wednesday, damaging houses, bringing down bridges and starting fires, a witness said.

mintak mintak takde la yg tercedera.. byk gak hotel.. restaurant ... bangunan and rumah rumah runtuh serta terbakar...
byk betul musibah yg melanda sekarang ni ye.. mintak dijauhkan la kita kat sini ye~

No comments:

Post a Comment