Thursday, September 10, 2009

catwomen wannabe!!

salam uolllss!!
lama rasanye tak update blog ni... sejak dah berkebun kat facebook asyik terabai je blog~
nari matox nak share ngan korang my new bestfren!! hehe ade 7 ekor semua nye.. sngt la chomel! hehe~

ok kita start ngan yg ni dulu.. ni nama dia momok~ si momok ni agak nakal sikit dari yg lain coz dia jenis tak bole dok diam kat umah.. segala mendi dia nak godeh... and dia ni bole kira gangster kampung gak ah! suka cari pasal ngan kucing kucing lain... satu habit si momok ni yg aku pun agak seram adalah,,, bila aku diri tegak je.. nanti dia lompat dari bawah terus hinggap kat bahu aku minta dukung!! scary ok.. kuku tajam.. sebab tu aku tak diri lelama.. agak cam dia lain macam je tgk aku, aku terus duduk... hehe

wakaka yg dok dlm kuali ni adalh leo samara.. korang tgk la mane dia lepak.. so cute... perna dgr tak kucing goreng kunyit.. ah ni sisamara nak ajar kita menu nya... samara ni selalu teman aku tido malam2.. mesti dia ade kat sebelah.. selaput diam je kat gebo aku.. nak ambik gebo tu pun cam tak sampai hati.. lena dia tido.. hehe

hok yg ni tataq name dia.. dia ni teror mengurut!! tak bole tgk org baring sikit... nak nak yg perut membuncit tu.. dia akan naik atas badan kita and urut perut kita... sungguh seronok ade kucing pandai sebegini! lain kali taruk minyak urut dulu sebelum baring hehe...

yg bulu tebal semedang ni dayak name dia... si dayak ni badan dia besau... tapi penakut gile.. bukan takot ngan org.. tapi takot ngan si momok.. sampai owner dia selalu kene kan dia.. "dayak jgn la lari.. fight back... dayak ni badan besau tapi buah kecik! penakut plak dia" hehe nanti dia lari masuk bawah meja.. sembunyi dari momok...dayak dayak...

ah yg nak terbang cam superman ni adalh cici!! aku suka si cici ni dia sangat la dengar kata.. and dia juga tak suka momok ganggu kucing2 lain.. confirm nanti dia tolong revenge.. hehe kira nak belagak hero la ni.. hehe.. si cici ni malam dia suka tido bawah kaki aku... hehe best tol tido dikelilingi kucing ni la.. tup tup bangun jadi catwomen plak kan!!

yg ni yg bulu kembang semangkuk ni namenye e-last.. dia ni lone ranger.. sangat la pendiam! yg lain gado ke ape ke.. dia wat bodo je.. and sangat obses apabila nampak sikat... nampak je kita pegang sikat .. dang dang tu jugak dia mintak kita sikat bulu dia yg dia dah kembang kembang kan tu... sangat la suka melawa!! leh bagi dia title nini jambu la cam ni... sorry nad.. title ko dah ade org rampas!

ni yg last sekali... nama dia shorty.. yg ni tak berapa rapat ngan aku coz dia agak suka lepak bawah katill so aku lom nampak lagi aksi aksi pelik dia... hehe

apepepun sebenarnye dulu aku sangat la penakot ngan kucing... tetapi apabila dah bergaul ngan mereka ni aku sangat la jatuh cinta ngan mereka semua... sebab mereka tak pandai sakiti hati kita ngan kata kata nista.. mereka hanya pandai wat kita tersenyum aje ngan keletaj mereka... i love u guyz alot! cik ima sayang korang!! muah

1 comment:

  1. veryy the cuttteee lah all the kuceng ittewwww.. i loikeee.. esp yg dlm kuali posing maut seyy

    ReplyDelete