Thursday, July 9, 2009

bertandang ke umah mama moralle wif nad~

salam semua! hehe dah lama gitu tak jumpa mama moralle a.k.a nenek vogue.. and dah lama gak rasenye nye tak jumpa nad a.k.a otak belacan! hehe

so aku pun mesej mesej ngan nadh ajak dia lepak... then dia kata set! lepak umah mama moralle jom! aku pun eksited gak dah lama tak jumpa mama and budak2...

dlm kul 7 lebih gitu bile nadh ckp dia dah sampai aku pun tuwon ah jumpa dia...

nadh: oi ko pehal ngan suar jeans semua ni.. nak ge umah mama je la!
aku: la kata nak ge vista point nak carik durian!?
nadh: malas ah tok.... jauh!!!
aku: (dlm hati) babik tau dekni!!! aku dah terasa rasa kat tekak dah ni durian!!
aku: setan ah ko! dah jom la ge umah mama!

dan kitaorg pun berjalan ke umah mama yg sememngnye berdekatan ngan umah daku~ semasa naik lif..

nadh: eh aku lupa tingkat bape.. tingkat 9 kot
aku: ko biar betul...
nadh :betul la ni.. eh salah la.. tingkat 10 kot... eh 8kot eh 7 kot!
aku : babik! ko reti tak call mama tanya! kita dah mcm budak kecik main lif tau dak!
nadh: oh ye tak ye... helo mama eh tingkat bape? oh 6 eh! okeyyy
aku:!@##$%%^^&&

sesampai umah mama kitaorg di sambut ngan paluan kompang oleh yana dah pencak silat oleh aqil disambung pula tarian zapin oleh arin dan diakhiri ngan kuda kepang oleh mama!!! chewahhh mcm real!!! hehe

jemput masuk jemput masuk... wah umah mama nampak hijo! im in da jungle kah!! mama pun watkan ice milo tok kita berdua and mama jugak menyajikan kita nasi putih bersama lauk sambal tumis telur cempelok? and hotdog kentang goreng kunyit! perna korang rasa? mama punya resepi baru!! sedap tau!! hehe padahal padahal... ish takdela memain je mama! betol sedap mama.. cuma sambal tu kurang garam jerk.. hehe tapi still power!! konyang je perut kita lepak tgk tv and gosip gosip pasal m.jackson... tak bis bis.. si aqil punya kecoh jgn cakap la...

jam dah menunujukkan kul nak dekat sepuluh so kita pun beredar coz aqil asyik tanya bila nak balik? bila nak balik? hehehe poyo! nak balik la ni sayang!! hehe nasib ko kecik aqil! kalau tak aku dah geget cuping telinga mu itu!!

yg kelakarnye kita semua tak amik gambar... so tak dpt nak share picture... ala lagipun sape tak kenal mama moralle and otak belacan! semua femes... aku ni jerk org blakang tabir! hehe... untuk mama and family.. thx u... konyang porut beta! tok nadh thx u teman aku! tok tayang... i lov u! hehe selamat malam!!

2 comments:

  1. amboii makan selera le kt uma mama moralle tu eh...tp kalo dh lapo,mmg nmpk sodap kan..padahal mmg sedap tu..hehehehe

    ReplyDelete
  2. isk isk isk sedap giler ye sambal tumis telur cempelok tuh.. itu resepi org jawo tuh... pasal sedap nyer pasal x menyepat nak snap pic ye...

    ReplyDelete