Thursday, July 2, 2009

J CO addicted!

salam~ korang korang! gd evening yaw!

aku dah cam ketagih ngan donut kat JCO tu la siak! cam hari2 kalau bole aku nak pi makan tu donut! pasal aku ni pencinta donut! hehe ye tak nadh?! ingat dulu kita sanggup queue panjang2 semata2 nak li donut! hehe...

and sepatutnya aku tukar dari gila shisha ke gila donut! oh tidak... shisha tetap menjadi pujaan hatiku! aku masih lom ade mood nak share pasal shisha,, tunggu mood shisha aku dah membuak nanti aku share k!
haha tok haritu we r the first customer! lom sempat dia bukak lampu signboard, aku dah tercongok kat depan counter sebok pilih2.. haha sabar je k.. im a customer remember! customer is always right! BULLSHIT!!!
oit pokcik! hang leh dok elok2 tak.. terkangkang koi ko pat situ ek! amboi2! cover lah sikit kalau ye pun!!!!!
aku sememang nye selalu cool.. haha org kata puji diri sendiri tu ikhlas! haha so rajin2 la puji diri sendiri yerk!
huh tu dia! oh donut! boleh tak ko hari2 menjelma depan aku!!! aku memang tersangat lah suka donut yg ade kacang2 tu!! sodap gile! yg hijau tu adalah wasabi! hehe takde la,.. ko nak mampos!! tu green tea la... ape lagi santap lah!!!
uish uish uish... cover sikit gigi tu tayang!! ahaks! bulu hidong tu masuk sikit dalam.. terkuar tu!!
ni lagi satu sodap nak mampuish.. mane tak berak2 aku jadinye.. semua manis2 and coklat2 semata... wakakaka....
lipstick baru keluaran JCO hehe colour hijo!!.. matila baju merah lipstick hijo! aku tak sesengal itu lagi!! hahah errrrkk,,, alhamdulilah!! apabila dah kenyang mula la semua jadi gila!!
tayang nak tido plak dia.. ish dekni kan duduk dah cam kat umah plak.. tolong jaga reputasi daku boleh... hehe
org dah mara dia wat muka tosai plak.. ingat chomel la tu.. udah2 le tu.. awak tu dah berjanggut!!!
selepas kene penangan donut! wakaka gila la ko ni!
selepas perut dah membuncit... ish buruk tol la!!! selepas tayang pun dah menguap... ok jom balik!! hehe masuk jb semata mata nak makan donut! hahah gile!! daaaa... yayay lagi 2 hari nak ge zoo!! tak sabar!!

No comments:

Post a Comment