Tuesday, July 14, 2009

sunday breakfast!

salam uols~ wah di pagi pagi hari ahad ni semua mesti sedap mengorok kan! aku jerk yg cam org gile keje malam! damn!

hari ahad pagi tu selepas aku abis werk... aku ajak tayang bekfast.. slalunye makan kat hawker centre je.. pekene nasi lemak, meerebus.. mee soto or roti prata... but tat day cam nak makan western plak... chewahh western la pulaak... mengada!

so we decide tok makan kat.......
burger king!!! masa kita sampai lom bukak lagi... tempat tu bukak kul 730am tapi kul 710am kita dah tercongok kat luar pintu... then ape lagi kita pun pilih2 menu ape nak makan dari luar pintu.. hehe memandangkan cam takde org pun kat situ coz ahad pepagi buta sape yg ade.. semua sedap ngorok lagi pat umah!

Tepat jam 730am pintu bukak je, kita dua pun masuk dan terus order.. coz kat luar tadi dah sebok decide! hehe.. kita dua order value meal yg sama.. erm ape ek nama dia? aku lupa la.. kalau tak silap double omellete ape sandwich ntah la... panjang bebenor nama dia!

Dalam meal tu ade air, hashbrown ngan burger... so aku mulakan ngan air dulu..

Aku ni jenis yg tak reti nak minum air panas segala.. so.. aku tukar kepada ice milo, kene extra charge 30sen! chet! korang nak tahu milo dia rasa ape! rasa oren! hehe takde la... minum dia pahit nak mampos! rasa cam obat kedai sengseh! ape kebabai aku first customer dpt air begitu rupenye! pulak tu takde rasa susu cam payau payau! takkan aku nak tabur creamer sendiri kot... dah sah sah air tu sejuk! bila tahun creamer tu nak larut! ye dak~ milo dia aku bagi 2 out of ten! tak sempurna ko milo! k next adalah mini hashbrown! eh aku ni dah macam pengkritik makanan plak! erm ley gak la erk~
huh ko nengok tu... chomel kan! alahai kecik kecik je rupenya... sodap plak tu... cam senang korang nak makan.. sebijik sebijik.. sekali masuk mulut lesap semua.. hehe idea yg bernas.. clap clap.... untuk hashbrown ni aku bagi rate 7 out of ten.. then next adalah yg ditunggu2! burger aku,, ni ade sikit menganjing...
ko tengok tu sikit punya pelik nama burger dia.. takpe takpe.. tu baru luar kan korang tgk dalam plak!!!
huh tudia!!!! ish ish ish.. cheese dia ngah meleleh leleh time aku bukak wrap dia!! dalam ade 2 omellete... satu tepek atas.. satu tepek bawah.. sungguh puas gitu.. tgh2 ade turkey bacon and sausage... wah meriah!! sungguh sewdap tak ter kata!! yg ni aku bagi 9 out of ten! ahh ape lagi.. len kali pepagi ahad jgn nak tido sampai tengahari...
kan dah terlepas makanan sedap cam ni! tapi takley selalu la,, skali skala je k!
lepas dah konyang pew lagi! balik la tido tak gheti lagi!! daaaa.....

No comments:

Post a Comment