Friday, July 17, 2009

burp~ burp~

lepas je tgk hary potter tetiba aku terdengar bunyi yg kurang menyenangkan... erm bunyi tu dtg dari perut2 kitaorg yg ngah lapar! hehe..

semua decide nak makan kat singgah selalu.. huh ni tak lain tak bukan nak shisha lah ni! erm takpe layan kan~
ni pehal muka sememek ni!! hehe saje jerk enterframe! kami berempat pun ke singgah selalu.. and selalunya kitaorg kesana mesti makan nasi goreng2 la.. western la.. and tak perna makan nasi ngan lauk2.. so decide nak makan nasi n lauk2 plak ah kali ni....

masing2 berebut menu nak pilih lauk! wah gila panggung korang~ kopak duit aku tau... pilih sikit sikit sudah... mari kita tgk dorang ordr ape~
kangkong goreng belacan yg mabeles!
tomyam seafood yg hot! super hot!
sotong goreng oat! pedas dan manis...
udang mentega yg lemak
isi ayam masak sambal.. yg ni ok ok je..
dan telur bungkus inti daging.. power!
ok dah dah cukup2 sikit sikit sudah seram aku tgk korang order byk2 kang tak abis sape nak cekik!!! makanan dah sampai ape lagi jemput bismillah....

time makan semua bersungguh2 makan cam takut udang sotong ayam tu lari jerk... hehe yg penting semua pinggan abis dan licin.. alhamdulilah! lepas makan ape lagi order shisha la!!! hehe.. kali ni kita ade sikit gile... datang 4 org tapi order shisha sampai 3 botol! mampush..

satu flavour peach. satu flavour apple. satu lagi watermelon... aku ade lah pelik kenapa dorang nak order byk2 ni.. rupanya dorang nak battle sape leh kuarkan asap paling tebal! pale hotak! gile kape! plak tu macam2 skill bangang tahap malu kan aku kat situ dorang wat.. korang layan je pic ni k...
dah cam keretapi dah asap dia... hehe
ni lagi lah,.. asap dah taknampak muka dah... hehe
korang penah nampak air siap berasap tak? ni semua keje gile dorang lah ni!
ni nama dia mat rempit sejati! hehe mane tak malu aku kat situ.. tak pernah dibuat org hisap shisha pakai helmet! hehe lawak tau dak.. berasap2 helmet dia! hehe ni baru la org kata gile shisha!

balik dari shisha ni semua tetiba tekak aku haus.. then singgah la satu kedai makan mamak ni.. ingat nak li air.. skali aku tgk rojak dia menganjing2.. dengan gile nye aku order gak.. wakakaka tayang bising cakap tak kenyang2 ke! muncit lagi baru tau! hehe
hehe yg penting sedap!

2 comments: