Tuesday, July 14, 2009

im sick yaws~

salam uoalls! semalam malam aku diserang astma yg kuat jugak.. coz aku pakai inhaler pun tak jalan ko!! aku panic bile aku takley nak breath~ tercungap2 cam ikan tau.. then aku pun call tayang around 130am.. huh pepagi tu jugak dia bawak aku ge alexandra hospital! amik ko bahagian emergency! hehe
huh sampai2 dia check segala.. nafas aku dah bunyi gitar dah!! cepat2 nurse tu bagi aku oksegen.. sampai tiga das dia bagi aku... menggegel2 aku.. rASA cam dlm syurga~ otak mamai gile
abis dari amik mende alah tu aku masih tercungap.. then doctor soh admit jer.. tapi aku takndak la!! ish dok sepital baik dok umah!! then dia bg aku mc 3 hari ngan surat kalau 3 hari tu lom kurang then kene dtg balik bawak surat tu... erm ubat dia plak punya banyak! cam nak bunuh aku.. ade yg kene makan 4 biji, 6 bijik, 3 bijik.. and byk lagi.. ish.. semuanye plak ngantok kan mata... so aku nak kene tido dah ni coz mata dah mantok hehe daaa. .,, doakan aku cepat sembuh ye... amin!
p/s mc tu laku tak kat blog? hehe im resting now.. do not disturb!

No comments:

Post a Comment