Friday, July 10, 2009

durien durien durien!!!

salam uols! dah tiga hari aku terasa nak makan durian sampai termimpi2! pulak tu si nadh menganjing aku ckp nak makan durian pastu dia bubble!! damn u nadh!

then nari tetiba my tayang ajak makan durien! omg omg! gerek ah!! happy gile... then kita pun gi admiralty mrt tgk durien pat pasar tu... sekali tgk pasar tu nye durian cam tak menyelerakan.. then ge la ke sheng shiong...
aku pun soh la tayang pilih yg gerek.. pastu tayang leh ckp.. i tak tahu pilih ah.. mampos!! dua dua sengal alang pat situ.. then aku mintak jasa baik org tu tok pilihkan yg baik2 tok kite since kita dua ni baru first time nak try durien! poyo gile membohong!!!
aku cakap kita pilih sebijik je cukup.. tapi si tayang ni nak sampai tiga bijik!! bacin tol.. tamak tol...
kita dua mintak tolong dia kopekkan kita hehe semangat dia kopekkan.. aku pun teruja gak tgk durien tu!! huh kopek punya kopek dapat empat bungkus! korang tau dak harga dia bape!! 3 bijik gitu $25dolar! kepala hotak dia terkejut aku!! tapi dia dah kopek punya pasal aku pun bayar je la...

huh amik ko aku close up sikit.. hehe ok gak lah manis dan berlemak.. kene ngan harga nye.. hehe.. nak bawak balik umah cam tak cukup so kita dua lepak kat woodlands town garden and santap ni durien.. mampos org lalu lalang tgk kita makan! peduli hapek aku!
tayang kita makan sampai muntah k.. serious cam tak ley habis sey.. tapi sayang nak buang aku paksa jugak makan... hehe
lepas gak niat nak makan durian!! hehe selamat malam semua.... daaaa...

No comments:

Post a Comment