Tuesday, July 7, 2009

collection botol

salam uolll! today aku cam ade mood nak share ngan semua bout botol shisha yg aku ade... aku ade 7 botol plus ade satu baru aku beli semalam so jadi la 8... yg baru veli tu nanti lain kali aku tunjuk kan coz ade special sikit!
ni botol shisha pertama aku!
botol ni yg membuatkan aku tiba2 jatuh cinta kepadanya! sampai aku semangat beli berbotol2 shisha~ warna kuning keemasan membuatkan dia kelihatan berseri jerk kan....


ni botol kedua aku! yg ni special sikit coz kat belakang kepala tengkorak ni ade signature aku n tayang!! hehe yg ni kalau hisap asap dia berkepok2.. antara faveret aku lah jugak!!

pastu aku li yg besar and tinngi sikit... asyik kecik jerk kan.. yg nii memang best! klau hisap yg ni memang dah rasa cam hisap kat arab stret! hehe power... lagi satu dia warna hitam... cam elegant sikit la..


yg ni berat nak mampos! coz memang betol2 besi aku rasa... design dia memang lawa.. ukiran dia classic gile... berat dia tuhan je yg tahu... harga dia pun tuhan je yg tahu.. hehe...

yg ni aku li coz design die modern sikit... simple tapi menarik... yg ni faveret tyg! hehe...


huh yg ni memng faveret aku gila babing! design dia memang gerek... siap eagle segala.. ni pun berat nak mampos coz eagle tu betul2 besi.... mahal ya amat tau!!
yg ni special skit.. mempunyai dua saluran sedut.. so korang takkya gado2 nak berebut2... sedut je sekali.. hehe... ni pun best gak!!

ade lagi satu botol aku baru je beli tapi lain kali aku cite k,,, daaaaa....

No comments:

Post a Comment