Tuesday, July 7, 2009

finger lickin good"

salam aoulll.... hehe nak cite sikit perangai dajal kami' selepas arwah datuk sudah selamat dikebumikan kami semua minta izin mak aku tok balik umah aku kat skudai tok mandi2 and salin baju pasal malam tu ade bace yassin sikit.. then mak aku kata ok...

masa dlm perjalanan ke umah aku tu.. semua dlm kete merungut lapa pasal dari pagi tak makan.. so aku pun cakap la ngan jamal benti je kat mane2 then kita makan alas perut sikit~

then tibe tibe sijamal ni benti depan KFC!! oit jamal.. ape kehey nye? then sijamal ni kate.. dia terngin nak makan.. plak yg lain setuju! mampos aku kene ketok!! disebabkan semua dah sebulat suara then aku pun layankan jehhh...

paisey betol aku nak masuk coz kita semua cam baru balik wat collection raya! dengan baju kurung and baju melayu berbagai warne! hehe al maklum baru balik kenduri!

dorang ngan eksited nye order.. skali tup tup amik ko RM94! oiiii korang order ape!! mati kopak duit aku!!!

alas perut kebabai dia!! tu mentekedarah namanye!!!! makan korang puas2!! bacin!!!! aku pun makan jugak!! hehehe erkkk kenyang jugak!!

No comments:

Post a Comment