Friday, July 17, 2009

NTUC TAK BERHATI PERUT!

SALAM UOLS.. AKU SEDANG MARAH! MARAH YG AMAT SANGAT!

semalam baru je happy2 tup tup nari dapat bad news!!!

tayang kan keje part time tempat aku keje coz he still study at poly kan.. selama 8 bulan lebih dah dia keje part time kat situ.. tup tup tadi pagi supervisor aku sms dia cakap yg NTUC dah taknak amik part timer lagik! .. itu satu hal... plak kasi la dia abiskan smpai end of this month kan.. ni tak niari gak dia last keje! kejam tak dorang! immdiate action plak sialan! dia ingat dia dah best!!! sakit tau hati aku! kesian tau tayang.. dah la student then kene buang keje cam gitu je...

time nak dia keje sampai merayu2 kat aku soh dia masuk coz tak cukup staff.. nak2 masa chinese new year.. kita dua keje bagai nak rak~ pasal nak bagi dorang cuti nye pasal... tiap2 hari keje 16 jam 16 jam... takpe kita sabar je.. skali dah cukup staff dia senang2 je buang org cam sampah!

adil ke cam tu! cina ni semua memang cam Sial! aku ni bukan jenis org yg senang2 nak marah2 or maki2 org tau,,, tapi ni melampau! manager aku plak hanya cakap sorry je! wtf! sorry ko tu bole bawak ge mana je~ walaupun bukan aku yg kene buang tapi aku terasa gile coz aku yg beria ia soh tayang keje situ dulu disebabkan tempat aku tak cukup org!

bayang kan lah tayang eksiden pun dia still datang keje... sakit2 pun dtg gak keje! komited! slalu tolong supervisor aku and manager aku nye keje padahal tu bukan keje dia... aku bangga ngan kerajinan dia tok cari rezeki! sekali semua hilang ngan satu arahan dari manusia yg tak berhati perut! sedih marah geram benci! semua ade! sampai aku cam takde mood nak keje! cam nak lari dari situ... tapi ape kan daya aku tak mampu untuk melakukannya~ aku kene kerja jugak! walau mcm mana sakitnye hati aku ni!

sesiapa yg ade lubang keje part time? tolong tolong! haiz.. takpe la... dah takde rezeki dia kat situ lagi agaknye! jgn sedih k tayang.. i will alwayz be by ur side no matter wat happend.. i akan bantu u semampu i.. kita sama sama susah and sama sama senang k... untuk supervisor n manager aku tu! aku takkan tolong mereka lagi~ just keje lapan jam and balik... no more extra help 4 them anymore! i hate NTUC!

No comments:

Post a Comment