Tuesday, July 7, 2009

Transformer!!

salam all~ sudah bangkit dari kesedihan dan kembali seperti sedia kala~

aku dipujuk oleh dia tok teman dia ge tgk cite transformer walaupun sebenarnya dalam hati ni cam tak berapa nak minat cite cam gitu... pada aku cam mepek' tapi disebabkan dia dah minat so kita layankan lah!
first2 aku ge check it out price dia semua... kat city squre price dia rm11 but tempat yg aku ge ni rm6 hinnget jerk!... aku ge kat leisure mall,, tempat dia takde la poyo sgt.. pada aku still ok.. murah lak tu...

then aku pun ge la beli tiket... Mak kau! penoh gile babing!!!! seat aku kat row V.. ko bayangkan dari A-Z aku dapat V! punya lah bawah kan... nak kene dongak plak!! azab azab!!!

takde choice then beli jelah! apepepun aku cam nak terlelap jugak tapi kene mara ngan dia terus mata segar! hehe cite dia best jugak la.. ade kelakar jugak! hehe budak2 mesti suka kot! kepada korang2 yg lom nengok aku ucapkan selamat menonton!!~

No comments:

Post a Comment