Wednesday, July 29, 2009

to all my lovely cousin!!

salam semua!

selamat pagi.. pagi yang nyaman seperti biasa... aku baru balik werk and santai jap sebelum tidok..

minggu lepas aku tetiba termimpi cousin2 kesayangan ku membuat gathering.. and kita ter sangat lah hapy ketika dalam mimpi aku itu..

then disebabkan teringat kan mereka aku pun membeli......................

CARE BEAR!!! ni aku beli kan tok kesemua cousin kesayangan aku yg masih single.. yg dah kawen tu tak perlu lah ye.. hehe so sorang dapat satu.. aku harap korang simpan bear ni elok2 k..

nanti dah tua sok kita wat gathering aku nak korang bawak care bear ni k.. time tu aku nak tgk sape yg betul2 care ngan bear cute ni!! hehe ingat tau! aku dah pun bg, antara korang dah dapat lom tu aku tak pasti...

best nye semua ade sorang satu!!! hehe tak bole choose2 colour! yg aku dah bg tu kene terima jugak k.. tak kira suka atau tak colour tu.... and tu u timah! guess wat colour i bought 4 u" wakaka evil! hehe...


i love all my lovely couzen!
i miss all my lovely cozen!
muachk muachk muack daaa~

1 comment:

  1. untungnye jadi kezen awak.. tapi kalau dir tak bocorkan rahsie tu, bole kan dapat satu jugak?? hehe.. acah je..

    ReplyDelete