Tuesday, July 14, 2009

REDS

salam ouls... happy mondayz blues.. hehe aku dapat off hari monday! so aku decide nak ge jb la.. nak ge saloon pat city square.. coz rambut aku ni dah melalak lalak mintak treatment! hehe.. so tghari gitu lepas aku bangun tido.. aku pun ber siap!

aku naik 950 dari cosway point coz malas nak menapak dari bustop ke custom... jauh la.. hehe k sesampai je kat city square.. aku rounding2 carik saloon yg sesuai and tak ramai org coz kalau ramai kang dia wat asal bole jerk! menci! cam aku wat kat jean yip dulu! x suke tau!

then sesampai kat level 5 aku ternmpak saloon REDS~ wah serba merah yew! aku punmasuk and tanya harga pe semua then pada aku cam ok kot harga dia and aku je kat dalam tu... hehe aku suka aku suka coz dia leh concentrate kat aku je.. so sempurna lah sikit rambut aku kan! tapi first thing aku notice bila aku masuk adelah kepelikan yg teramat sngat!
aku ni kat saloon ke kedai cybercafe? hehe coz setiap satu kerusi akan dibekalkan ngan satu pc lengkap tok kita serve the net while dia godeh rambut kita!! mak kau!! cool kan!! so tanpa membuang masa aku pun serve la net!! free ko!! ah ahmoi ko godeh la rambut aku noh~ jgn botak sudah!! hehe... tu je... aku sangat kagum ngan service yg dorang sediakan! rasanye takde saloon lain yg wat cam dorang kot.. monitor lcd lagi ko! jgn mara!! hehe...

No comments:

Post a Comment